Izaki bizidun baten edo komunitate baten bizitza garatzen deneko testuingurua osatzen duten era askotako elementuen, faktoreen, fenomenoen eta gertakarien multzo gisa definitzen dugu ingurunea. elementu hauen artean erlazioak ematen dira.
22/11/07
ZER DA INGURUNEA?
Publicado por
MAITANE LLAGUNO LOPEZ
en
12:44
0
comentarios
Etiquetas:
INGURUNEAREN EZAGUERA
Technorati tags:
INGURUNEAREN EZAGUERA
Blogalaxia tags:
INGURUNEAREN EZAGUERA
INGURUNEA LANTZEKO 4 PROZEDURAK
Lau dira Ingurunearen lanketan jarraitu behar diren prozedurak: behaketa, esperimentazioa, asoziazioa eta adierazpena.
ZERTAN DATZA BEHAKETA ETA ESPERIMENTAZIOA:BEHAKETA: Oso garrantzitsua da haur hezkuntzan. gure organimoaren dinamismo guztiak funtsionarazten du eta bertatik abiatuz sortzen dira pentsamendua eta oinarrizkoak diren jarduera eta jarrera mekanismoak.
Behaketaren bidez errealitatea barneratzen dugu beraz, oso teknika baliogarria izango dugu hezkuntzan.
Haurrak egiten duen behaketa maila ezberdinetakoa izaten da:
Behaketa naturala: innatoa
Behaketa sistematikoa: irakasleak bideratzen du sistematikoki, denborarekin lotzen da ate aldaketak landu daitezke.
ESPERIMENTAZIOA: Planteatzen ditugun galderei erantzuna emateko jarraitzen dugun prozesua da.
Haurrek inguruan duten guztiarekin sentitzen dute interesa eta jakin min horiek dira bere indar motibatzaileak. beraz hezitzaileek horiek kontutan artuz pentsatu beharko ditu esperimentazio-proposamenak.
honetarako, ondoko alderdietako batzuk kontutan hartzen saiatuko gara:
- Arazoen planteamendua
- Izan daitekeen ebazpenen ekarpena:haurren proposamenak bideratu.
- Esperientziaren plangintza.
- Esperientziaren burutzapena.
- Emaitzen egiaztapena.
- Ondorioak ateratzea.
Publicado por
MAITANE LLAGUNO LOPEZ
en
12:23
0
comentarios
Etiquetas:
INGURUNEAREN EZAGUERA
Technorati tags:
INGURUNEAREN EZAGUERA
Blogalaxia tags:
INGURUNEAREN EZAGUERA